پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
افتتاح مجتمع دوازده واحدی شهید طهرانی مقدم

افتتاح مجتمع دوازده واحدی شهید طهرانی مقدم

- 1402/11/05

مجتمع دوازده واحدی شهید طهرانی مقدم توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مجتمع دوازده واحدی شهید طهرانی مقدم توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

محمدعلی زلفی‌گل در آئین افتتاح این مجتمع گفت: به کارگیری از تمام ظرفیت‌های پارک‌های علم و فناوری در جهت توسعه کسب و کار به خصوص در حوزه دانش‌بنیان می‌تواند در جهت افزایش ثروت اثرگذار باشد.

وی با تشکر از زحمات مسعود میرزائی شهرابی افزود: از ابتدای دوره مدیریتی جدید در پارک علم و فناوری خراسان زحمات زیادی کشیده شده و مشخصا در امر توسعه زیرساخت اقدامات بزرگی به انجام رسیده است.

در ادامه مسعود میرزائی شهرابی گفت: در این مجتمع 600 نفر به صورت مستقیم و 1000 نفر به صورت غیرمستقیم فعالیت دارند و در همین راستا برنامه جدی داریم تا در صورت اختصلاص زمین و توسعه مساحت پارک علم و فناوری خراسان زیست بوم این منطقه را گسترش دهیم چراکه در این موضوع به شدت نیاز به زیر ساخت‌های جدی داریم.

در ادامه از چند شرکت مستقر در این مجموعه بازدید به عمل آمد.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان اکبر امینی اکبر امینی ابوذر امینی ابوذر امینی مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.